jaja haha;9

ja nu va de et tag sen jag blogga haha sorry sorry haha ! Ja men va har hänt då aha jag har var med kompisar typ och ja juste ja har bott hos emelia i några dar haha ;) skit mysigt tack emelia haha Och har vi äntligen firat Casper hahah ;9 Ja gissa vad vi gick på för film då jo mangascar 3 haha skit bra haha ;9 De värsta va att den va dubbad haha jaja De va skit mysigt i alla fall sen på kvällen va vi hos Casper och titta på film och spela! Ja vad har hänt mer då inte så mycket tror ja :/ Jo jag komer inte i väg till turkland :/ suger men jaja hah vi får väll se ;9DE hade ju vart kul men men.Mina ska har oxå komigt skit snygga haha ;9
 
 
 
Här är en bild från när vi firade Casper visst e dom söta :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback