själv:/

jag sitter ensam i pappas lägen het lite små rädd så där haha ;9 Lite tomt när de är bara jag här :/ De är såna här gånger man värkligen önskar att man hade en hund haha;) Eller men kille!Men i dag hade jag min första träning på läng och de märktes! Men de va kul som fan haha !Jag älskar värkligen innebanndy:) 
>Här är en bild på mej med min boll haha ;)
 
 
handlat käder haha ;9                                                                
 
  Va i gävle med thea och linnea för inte så länge sen.De var as kul handlade skit snygga skor och två ny fina tröjor och smyken! Med mera haha!
                                                              Här är dom vackar skorna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback