vad hände ?

i dag satt jag och titta på en av mina barn doms vänners vidio bloggar.De käns som om de var år sen jag och han sprang runt och lekte spioner i skogen haha! Jag saknar de tiden i bland.Men så växte vi i från varandra men i bland kan jag känna att jag saknar han. och undrar hur hon har de i sthlm.Så när jag titta på vidio bloggen så fick jag tårar i ögonen för jag kom på  hur mycket jag saknar henne. Och att hon inte har förendrats så mycket som jag trodde.Nog för att hon bor i sthlm och så värkar hon vara lik sej. Lika galen som vanligt! De är så hemskt när man märker hur mycket tiden kan ta i från en!Vänner,minnen,lycka,tid,djur,undebarastunder! allt bara rinner bort i sanden! Fan då jag trode inte jag skulle skriva eller säga de här men jag saknar min vän! Som jag trode hade förendrats helt! Men de har hon inte! Ja men de var väll ett roligt inlägg eller hur hahaha sry var tvungen att skriva de här! 
 
 
saknar dej Vicky....o

Kommentarer
Postat av: Vicky

Saknar dig med Louise! Vi hade så roligt förut!!

2012-09-02 @ 17:49:09
URL: http://www.imvicky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback